Raudeliūnaitė, R. (2005) “Kai kurie regėjimo neįgalumą turinčių jaunuolių socialinių įgūdžių tyrimo aspektai”, Acta Paedagogica Vilnensia, 14, pp. 125–132. doi:10.15388/ActPaed.2005.14.9761.
Kai kurie regėjimo neįgalumą turinčių jaunuolių socialinių įgūdžių tyrimo aspektai
Santrauka
Straipsnyje pateikiami regėjimo neįgalumą turinčių jaunuolių socialinių įgūdžių tyrimo rezultatai. Daugiausia dėmesio skiriama atskleisti jaunuolių požiūrį į socialinių įgūdžių ugdymą mokykloje. Taip pat išryškinami tie socialiniai įgūdžiai, kurių daugiausia stokoja jaunuoliai, baigę vidurinę mokyklą. Be to, tyrimo duomenys parodė, kokie socialiniai įgūdžiai formuotini šiuo metu besimokantiems regėjimo neįgalumą turintiems paaugliams.