Kai kurie regėjimo neįgalumą turinčių jaunuolių socialinių įgūdžių tyrimo aspektai
Straipsniai
Rita Raudeliūnaitė
Publikuota 2005-01-01
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2005.14.9761
PDF

Reikšminiai žodžiai

jaunuoliai
regėjimo neįgalumas
socialiniai įgūdžiai
bendravimas
savęs vertinimas

Kaip cituoti

Raudeliūnaitė R. (2005) „Kai kurie regėjimo neįgalumą turinčių jaunuolių socialinių įgūdžių tyrimo aspektai“, Acta Paedagogica Vilnensia, 14, p. 125-132. doi: 10.15388/ActPaed.2005.14.9761.

Santrauka

Straipsnyje pateikiami regėjimo neįgalumą turinčių jaunuolių socialinių įgūdžių tyrimo rezultatai. Daugiausia dėmesio skiriama atskleisti jaunuolių požiūrį į socialinių įgūdžių ugdymą mokykloje. Taip pat išryškinami tie socialiniai įgūdžiai, kurių daugiausia stokoja jaunuoliai, baigę vidurinę mokyklą. Be to, tyrimo duomenys parodė, kokie socialiniai įgūdžiai formuotini šiuo metu besimokantiems regėjimo neįgalumą turintiems paaugliams.
PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.