Lietuvos nacionalinių muziejų komunikacijos organizavimo ir vykdymo problematika
Paveldo komunikacija
Andrius Šuminas
Publikuota 2015-01-01
https://doi.org/10.15388/Im.2014.69.5103
PDF

Reikšminiai žodžiai

muziejų komunikacija
muziejų komunikacijos organizavimas
muziejų internetinės svetainės
muziejų virtualios prieigos

Kaip cituoti

Šuminas A. (2015) „Lietuvos nacionalinių muziejų komunikacijos organizavimo ir vykdymo problematika“, Informacijos mokslai, 690, p. 144-158. doi: 10.15388/Im.2014.69.5103.

Santrauka

Straipsnio tikslas – apžvelgti Lietuvos nacionalinių muziejų komunikacijos organizavimo ir vykdymo ypatybes, daug dėmesio skiriant virtualių muziejų prieigų naudojimui. Publikacijoje pateikiami atlikto tyrimo rezultatai. Šio tyrimo metu išsiaškinti pagrindinio Lietuvos nacionalinių muziejų komunikacijos tikslai, apibrėžtos jų tikslinės auditorijos, detaliai aptarti muziejų komunikacijos organizavimo ir vykdymo procesai. Taip pat išskirtos didžiausios problemos, su kuriomis muziejų darbuotojai susiduria vykdydami savo komunikacinę veiklą. Daug dėmesio straipsnyje skiriama muziejų internetinėms svetainėms ir naudojamoms interaktyvioms socialinių medijų priemonėms. Tyrimui reikalinga informacija surinkta tiesiogiai bendraujant su Lietuvos nacionalinių muziejų direktoriais arba už komunikaciją atsakingais darbuotojais – Lietuvos dailės muziejaus direktoriumi Romualdu Budriu, Lietuvos nacionalinio muziejaus direktore Birute Kulnyte, Nacionalinio M. K. Čiurlionio dailės muziejaus direktoriumi Osvaldu Daugeliu ir Nacionalinio muziejaus Lietuvos Didžiosios Kunigaikštystės valdovų rūmų komunikacijos vadove Ramune Hazir.

PDF

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.