Apie abstrahavimo pakopas įsisavinant gramatiką
Straipsniai
M. Garbačiauskienė
Publikuota 2016-01-06
https://doi.org/10.15388/Psichol.1968.9.8930
PDF

Reikšminiai žodžiai

abstrahavimas
abstrahavimo pakopos
gramatikos mokymasis

Kaip cituoti

Garbačiauskienė M. (2016) „Apie abstrahavimo pakopas įsisavinant gramatiką“, Psichologija, 9(2), p. 53-56. doi: 10.15388/Psichol.1968.9.8930.

Santrauka

Straipsnyje nagrinėjamas abstrahavimo vystymasis, kartu vystantis konkretizavimui. Iškeliama prielaida, kad priešinga operacija, įsijungdama į pagrindinę kaip jos atlikimo sąlyga, turi įtakos pagrindinės operacijos lygiui. Remiantis gramatinių sąvokų įsisavinimo II, III, V ir VII klasėse tyrimu, skiriamos kelios abstrahavimo pakopos: a) nepilnoji, b) formalioji, e) empirinė ir d) loginė abstrakcija. Daroma išvada, kad gramatinių sąvokų pagrindinių požymių - jų reikšmės ir formos abstrakcija yra skirtingo lygio.
PDF

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.