Straipsnyje analizuojama, kaip būsimųjų specialiųjų pedagogų įgyjamų kompetencijų įsivertinimas padeda jiems atpažinti savo poreikius ir studijų lūkesčius personalizuoto mokymosi požiūriu, o dėstytojams atveria kelius pradėti dialogą su studentais, padeda geriau pažinti besimokančiuosius ir, atsižvelgiant į jų profesinius interesus, tobulinti studijų kokybę. Tyrimu buvo siekta atskleisti teorines personalizuoto mokymosi ir studentų aktyvaus dalyvavimo studijų procese sąsajas, nustatyti, kaip būsimieji specialieji pedagogai įsivertina įgyjamas kompetencijas ir atskleidžia savo mokymosi interesus, interpretuoti būsimųjų specialiųjų pedagogų kompetencijų įsivertinimo rezultatus remiantis teoriniu personalizuoto mokymosi metodologiniu modeliu. Siekiant tyrimo tikslo, taikyta mišri metodologija: derinami kiekybiniai ir kokybiniai tyrimo ir duomenų apdorojimo metodai. Tyrime dalyvavo 78 specialiosios pedagogikos studijų I pakopos I–IV kursų studentai. Tyrimas parodė, kad asmeninės ir socialinės kompetencijos yra integrali profesinių kompetencijų dalis, todėl, studentų nuomone, šioms kompetencijoms turi būti skiriama itin daug dėmesio rengiant būsimuosius specialiuosius pedagogus. Būsimieji specialieji pedagogai akcentuoja studijų įtaką jų vertybių kaitai ir brandai, savęs pažinimui, asmeniniams pokyčiams. Mažiau išreikštos personalizuoto mokymosi charakteristikos – savaiminio mokymosi, patirtinių gebėjimų realizavimo, kryptingumo.