Vis daugėja straipsnių dviženklių skaičių apdorojimo tema. Tyrimai atskleidžia, kad įtakos dviženklių skaičių apdorojimo būdui turi tyrimo dalyvių amžius ir lytis. Šio tyrimo tikslas – išanalizuoti skirtingo amžiaus ir lyties žmonių dviženklių skaičų automatinį apdorojimą. II klasės mokiniai (amžius M = 8 m. 5 mėn.), IV klasės mokiniai (M = 10 m. 5 mėn.) ir suaugusieji (M = 27 m. 2 mėn.) atliko dvi eksperimentines užduotis, kuriose turėjo palyginti stimulų pinigų ženklų arba skaitinę vertę (pvz., kas daugiau – 78 ct ar 21 Lt). Išvados gautos apskaičiavus reakcijos laiką ir klaidų skaičių. Nustatyta, kad dviženklių skaičių apdorojimo automatiškumas būdingas visoms trims tyrimo dalyvių grupėms. II klasės mokiniams būdingas visuminis dviženklių skaičių apdorojimo būdas, IV klasės mokiniams ir suaugusiesiems – išskaidytas lygiagretusis.