Įmonių socialinės atsakomybės atskleidimas internete pateikiamoje finansinėje informacijoje
Straipsniai
Vytautė Petraškaitė
Vilniaus universitetas, Lietuva
Kristina Rudžionienė
Vilniaus universitetas, Lietuva
Publikuota 2014-04-10
https://doi.org/10.15388/batp.2014.15.8
PDF

Reikšminiai žodžiai

įmonių socialinė atsakomybė
atskleidimo indeksas
informacijos atskleidimas
internetiniai tinklalapiai

Kaip cituoti

Petraškaitė V. ir Rudžionienė K. (2014) „Įmonių socialinės atsakomybės atskleidimas internete pateikiamoje finansinėje informacijoje“, Buhalterinės apskaitos teorija ir praktika, 0(15), p. 88-100. doi: 10.15388/batp.2014.15.8.

Santrauka

Suinteresuotųjų spaudimas skatina įmones pateikti ne tik įprastą finansinę informaciją, bet ir papildomą informaciją apie įmonių socialinę atsakomybę (ĮSA). Atlikto empirinio tyrimo rezultatai parodė, kad daugiau ĮSA informacijos įmonių internetiniuose tinklalapiuose atskleidžia socialiai atsakingos įmonės palyginus su atsitiktinėmis įmonėmis, nepriklausančiomis Lietuvos nacionalinio atsakingo verslo tinklui. Taip pat išsiaiškinta, kad įmonės atskleidžia gana mažai informacijos apie socialinę atsakomybę ir pateikia nevienodą jos kiekį internetiniuose tinklalapiuose.

PDF

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.