Testo užduočių sunkumo analizės patirtis: kai kurių mokyklinės matematikos uždavinių sunkumas
Straipsniai
Aleksandras Krylovas
Mykolo Romerio universitetas
Joana Kastickaitė
Mykolo Romerio universitetas
Publikuota 2013-12-20
https://doi.org/10.15388/LMR.B.2013.23
PDF

Reikšminiai žodžiai

žinių tikrinimo testai
klausimo sunkumas
matematikos dėstymas

Kaip cituoti

Krylovas A. ir Kastickaitė J. (2013) „Testo užduočių sunkumo analizės patirtis: kai kurių mokyklinės matematikos uždavinių sunkumas“, Lietuvos matematikos rinkinys, 54(B), p. 123–128. doi: 10.15388/LMR.B.2013.23.

Santrauka

Straipsnyje aprašoma autorių daug metų taikoma studentų matematinių žinių tikrinimo metodika, naudojant testus su išlygiagretintais uždarojo tipo klausimų variantais. Pristatoma testo užduočių sunkumo analizės patirtis, nagrinėjamas kai kurių mokyklinės matematikos uždavinių sunkumas.

PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 > >>