Testo užduočių sunkumo analizės patirtis: kai kurių mokyklinės matematikos uždavinių sunkumas
Straipsniai
Aleksandras Krylovas
Mykolo Romerio universitetas image/svg+xml
Joana Kastickaitė
Mykolo Romerio universitetas image/svg+xml
Publikuota 2013-12-20
https://doi.org/10.15388/LMR.B.2013.23
PDF

Reikšminiai žodžiai

žinių tikrinimo testai
klausimo sunkumas
matematikos dėstymas

Kaip cituoti

Krylovas, A. ir Kastickaitė, J. (2013) „Testo užduočių sunkumo analizės patirtis: kai kurių mokyklinės matematikos uždavinių sunkumas“, Lietuvos matematikos rinkinys, 54(B), p. 123–128. doi:10.15388/LMR.B.2013.23.

Santrauka

Straipsnyje aprašoma autorių daug metų taikoma studentų matematinių žinių tikrinimo metodika, naudojant testus su išlygiagretintais uždarojo tipo klausimų variantais. Pristatoma testo užduočių sunkumo analizės patirtis, nagrinėjamas kai kurių mokyklinės matematikos uždavinių sunkumas.

PDF

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

<< < 2 3 4 5 6 > >>