Bajeso metodo taikymas nuotolinių kursų kokybei vertinti
Straipsniai
Jonas Mockus
Vilniaus universitetas image/svg+xml
Irina Vinogradova
Vilniaus Gedimino technikos universitetas image/svg+xml
Publikuota 2014-12-20
https://doi.org/10.15388/LMR.B.2014.17
PDF

Reikšminiai žodžiai

kokybės vertinimas
Bajeso metodas
neapibrėžtumas
subjektyvumas
ekspertinis vertinimas
nuotoliniai kursai

Kaip cituoti

Mockus, J. ir Vinogradova, I. (2014) „Bajeso metodo taikymas nuotolinių kursų kokybei vertinti“, Lietuvos matematikos rinkinys, 55(B), p. 90–95. doi:10.15388/LMR.B.2014.17.

Santrauka

Daugelis taikomųjų uždavinių naudoja nepilnai apibrėžtus duomenis. Tai būdinga ekspertų vertinimams, kai neapibrėžtumo šaltinis yra jų subjektyvumas. Neapibrėžtumo įtaka gali būti įvertinta skirtingais būdais, taikant neraiškiųjų skaičių teorijos bei matematinės statistikos metodus. Straipsnyje siūlomas Bajeso metodo taikymas, kai ilgametei kurso vertinimo patirčiai ir ekspertų vertinimo paklaidai taikomi skirtingų skirstinių deriniai. Rezultatai iliustruojami vertinant nuotolinio kurso kokybę.

PDF

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai