Matematikos didaktinio proceso ribotumai pereinant nuo mokymo prie mokymosi modelio
Straipsniai
Regina Novikienė
Kauno technologijos universitetas image/svg+xml
Stasė Petraitienė
Kauno technologijos universitetas image/svg+xml
Publikuota 2002-12-20
https://doi.org/10.15388/LMR.2002.32946
PDF

Kaip cituoti

Novikienė, R. ir Petraitienė, S. (2002) „Matematikos didaktinio proceso ribotumai pereinant nuo mokymo prie mokymosi modelio“, Lietuvos matematikos rinkinys, 42(spec.), p. 417–422. doi:10.15388/LMR.2002.32946.

Santrauka

Santraukos nėra.

PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai