Planas ir tikrovė išgyvenimo pedagogikoje
-
Stefan Danner
Publikuota 2006-04-12
https://doi.org/10.15388/STEPP.2006.3.8574
PDF

Reikšminiai žodžiai

Išgyvenimo pedagogika
mokymo rezultatai
reflektuotos improvizacijos metodai

Kaip cituoti

Danner S. (2006). Planas ir tikrovė išgyvenimo pedagogikoje. Socialinė Teorija, Empirija, Politika Ir Praktika, 3, 35-40. https://doi.org/10.15388/STEPP.2006.3.8574

Santrauka

Straipsnyje kalbama apie išgyvenimo pedagogikos mokymo rezultatus. Pirmoje straipsnio dalyje pristatomi analitiškai išskirti galimi mokymo rezultatai pedagoginėje situacijoje. Antroje dalyje kalbama apie pedagogo vaidmenį siekiant mokymo rezultatų. Išgyvenimo pedagogikoje pedagogai nuolat laviruoja tarp plano ir improvizacijos. Tam, kad pedagogas galėtų efektyviai reaguoti į nenumatytus ir nepastebėtus faktus, reikalingi reflektuotos improvizacijos metodai. Trečioje straipsnio dalyje pristatomas reflektuotos improvizacijos metodas išgyvenimo pedagogikoje.
PDF

Susipažinkite su autorių teisėmis Žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.