Plastinis požiūris į muzikos reikšmę: grupės „Emerson, Lake & Palmer“ kūrinio The Barbarian analizė
Straipsniai
Agnė Gecevičiūtė
Vilnius University, Lithuania
Publikuota 2016-12-22
https://doi.org/10.15388/Semiotika.2016.16734
PDF (Anglų)

Reikšminiai žodžiai

muzikos semiotika
muzikos reikšmė
plastinės muzikos savybės
progresyvusis rokas

Kaip cituoti

Gecevičiūtė , A. . (2016). Plastinis požiūris į muzikos reikšmę: grupės „Emerson, Lake & Palmer“ kūrinio The Barbarian analizė. Semiotika, 12, 37-54. https://doi.org/10.15388/Semiotika.2016.16734

Santrauka

Straipsnyje siūlomas plastinis analitinis požiūris į muziką, o kaip pavyzdys nagrinėjamas progresyviojo roko grupės „Emerson, Lake & Palmer“ kūrinys The Barbarian. Reikšmė
skleidžiasi analizuojant plastinį muzikos matmenį ir kūrinio santykį su hipotekstu – Bélos Bartóko kūriniu Allegro barbaro. Analizė parodo, kaip muzikos reikšmė siejasi su pagrindinėmis grupės ir viso progresyviojo roko stiliaus idėjomis.

PDF (Anglų)