Plastinis požiūris į muzikos reikšmę: grupės „Emerson, Lake & Palmer“ kūrinio The Barbarian analizė
Straipsniai
Agnė Gecevičiūtė
Vilnius University, Lithuania
Publikuota 2016-12-22
https://doi.org/10.15388/Semiotika.2016.16734
PDF

Reikšminiai žodžiai

muzikos semiotika
muzikos reikšmė
plastinės muzikos savybės
progresyvusis rokas

Kaip cituoti

Gecevičiūtė A. (2016). Plastinis požiūris į muzikos reikšmę: grupės „Emerson, Lake & Palmer“ kūrinio The Barbarian analizė. Semiotika, 12, 37-54. https://doi.org/10.15388/Semiotika.2016.16734

Santrauka

Straipsnyje siūlomas plastinis analitinis požiūris į muziką, o kaip pavyzdys nagrinėjamas progresyviojo roko grupės „Emerson, Lake & Palmer“ kūrinys The Barbarian. Reikšmė
skleidžiasi analizuojant plastinį muzikos matmenį ir kūrinio santykį su hipotekstu – Bélos Bartóko kūriniu Allegro barbaro. Analizė parodo, kaip muzikos reikšmė siejasi su pagrindinėmis grupės ir viso progresyviojo roko stiliaus idėjomis.

PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.