Akademinės grupės studentų kūrybiškumo klausimu
Straipsniai
Kazys Poškus
Publikuota 1993-12-28
https://doi.org/10.15388/ActPaed.1993.02.9375
PDF

Reikšminiai žodžiai

kūrybiškumas
akademinė grupė
studijų kokybė

Kaip cituoti

Poškus, K. (1993) “Akademinės grupės studentų kūrybiškumo klausimu”, Acta Paedagogica Vilnensia, 2, pp. 142–148. doi:10.15388/ActPaed.1993.02.9375.

Santrauka

Straipsnyje pabrėžiama, kad kūrybiškumas svarbus visų profesijų aukštos kvalifikacijos atstovams, o ypač – pedagogams. Sovietinėje mokykloje kūrybiškumo buvo stokojama. Todėl rengiant būsimus mokytojus būtina ugdyti jų savarankiškumą, nekonformiškumą, vaizduotę, gebėjimą kūrybiškai spręsti pedagogines problemas. Atlikus Vilniaus universiteto studentų, kurie dar sovietmečiu turėjo specialų kursą kūrybiškumui ugdyti, paaiškėjo, kad šis kursas nebuvo toks veiksmingas kaip tikėtasi. Mažo studentų aktyvumo kurso metu priežastys įvairios: nepalanki studijų atmosfera, neigiama nuostata į pedagogo profesiją, studentų kai kurių bruožų, pvz., valingumo, kryptingumo ir kt., atrofacija, kurso dėstymo kokybės trūkumai. 1991 m. tiriant Chemijos fakulteto studentų, būsimų mokytojų, kūrybiškumą nustatyta, kad tik nedaugelis jų turi ryškų kūrybiškumo bruožą, o akademinės grupės veiksnys kūrybiškumo formavimuisi nėra ženklus, tačiau kūrybiškumas koreliuoja su studento populiarumu grupėje.
PDF

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.