Mokytojo vaidmens problema pedeutologijoje
Straipsniai
Kazys Poškus
Publikuota 2016-01-17
https://doi.org/10.15388/ActPaed.1996.03.9388
PDF

Reikšminiai žodžiai

Pedeutologija
mokytojas
mokytojo profesija
mokytojo vaidmuo
mokytojo profesinės savybės.

Kaip cituoti

Poškus K. (2016) „Mokytojo vaidmens problema pedeutologijoje“, Acta Paedagogica Vilnensia, 30, p. 49-63. doi: 10.15388/ActPaed.1996.03.9388.

Santrauka

Šiandieną, vykstant švietimo reformai, tenka iš naujo įvertinti mokytojo vaidmenį ugdymo procesams bei jo parengimą šiam vaidmeniui. Savo vaidmens korekciją mokytojas turėtų atlikti ir dėl kaltinimų, kuriuos jam ne visada teisingai kelia Lietuvos švietimo refomos autoriai. Mūsų mokykla, jos mokytojas net ir sovietmečiu bandė ieškoti racionalių demokratinio švietimo bei ugdymo idėjų, tik, deja, neturėjo palankių sąlygų joms realizuoti. Straipsnyje taip pat aptarimos profesinės mokyktojo savybės, apžvelgiamos filosofinės mąstymo apie mokytojo profesiją tendencijos. Įvairių sociologijos, psichologijos ir filosofijos teorijų mokytojo vaidmuo visuomenėje suprantamas labai skirtingai. Reikia nuspręsti, kokio vaidmens šiuolaikinėje visuomenėje laukiama iš mūsų mokytojų ir kokie mokytojų rengimo metodai tinkamiausi.
PDF

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.