Šiuolaikinės švietimo raidos ypatumai Europos Sąjungos šalyse
Straipsniai
Ramute Kučinskienė
Publikuota 2000-12-18
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2000.07.9502
PDF

Reikšminiai žodžiai

švietimo tikslai
švietimo kaita
Europos Sąjunga
mokymo turinys
mokytojas
mokytojo rengimas.

Kaip cituoti

Kučinskienė R. (2000) „Šiuolaikinės švietimo raidos ypatumai Europos Sąjungos šalyse“, Acta Paedagogica Vilnensia, 70, p. 264-273. doi: 10.15388/ActPaed.2000.07.9502.

Santrauka

Europos Sąjungai (ES) priklauso gana skirtingos savo istorija, socialiniu ir ekonominiu lygiu bei švietimo tradicijomis ir laimėjimais. Pastaruoju metu jos vis labiau telkia pastangas ieškodamos bendrų sprendimų aktualiosioms vaikų ir jaunimo ugdymo problemoms spręsti. Straipsnyje apžvelgiamos bendriausios pastarųjų poros dešimtmečių švietimo kaitos ypatybės ir tendencijos ES šalyse. Ypač daug dėmesio skiriama švietimo tikslų, mokymo turinio, mokytojų veiklos ir rengimo, bei pagalbos moksleiviams klausimams.
PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.