Nuolatinis mokymasis vardan lygybės ir socialinio teisingumo kaip aukštojo mokslo misija
Straipsniai
Danguolė Beresnevičienė
Publikuota 2001-12-20
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2001.08.9525
PDF

Reikšminiai žodžiai

Aukštasis mokslas
universitetas
nuolatinis mokymasisi
lygybė
socialinis teisingumas.

Kaip cituoti

Beresnevičienė D. (2001) „Nuolatinis mokymasis vardan lygybės ir socialinio teisingumo kaip aukštojo mokslo misija“, Acta Paedagogica Vilnensia, 80, p. 175-188. doi: 10.15388/ActPaed.2001.08.9525.

Santrauka

Straipsnyje keliama nuolatinio mokymosi, kaip aukštojo mokslo misijos, aktualumo problema. Kartu atskleidžiami naujų informacinių technologijų vartojimo nuolat mokantis pranašumai ir trūkumai. Apibūdinamas kintamas dėstytojo ir besimokančiojo vaidmuo, pateikiama nuolatinio mokymosi universitete struktūra.
PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.