Šiuolaikinio ugdymo ir saviugdos autonomijos problema
Straipsniai
Tatjana Bulajeva
Publikuota 2002-12-20
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2002.09.9561
PDF

Reikšminiai žodžiai

Andragogika
ugdymas
saviugda
autonomija
autonomijos tipologija.

Kaip cituoti

Bulajeva T. (2002) „Šiuolaikinio ugdymo ir saviugdos autonomijos problema“, Acta Paedagogica Vilnensia, 90, p. 265-270. doi: 10.15388/ActPaed.2002.09.9561.

Santrauka

Spartėjantys demokratizacijos procesai keičia žmonių tarpusavio santykius, kurie švietimo sistemoje, lygiai kaip ir kitose socialinėse sistemose, yra dažnai apibūdinami kaip savitarpio priklausomumo, subordinacijos ar pavaldumo santykiai ir orientuoja žmogų siekti autonomijos. Kyla būtinybė visapusiškai išanalizuoti autonomijos problemą, išsiaiškinti autonomijos sąvoką bei sociologinius ir edukacinius autonomijos aspektus.
PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.