Diferencijuoto mokymo idėja reformuojamoje mokykloje
Straipsniai
Vytautas Bernotas
Publikuota 2002-12-20
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2002.09.9562
PDF

Reikšminiai žodžiai

Švietimo kaita
mokyklos reforma
ugdymo procesas
diferencijuotas mokymas.

Kaip cituoti

Bernotas, V. (2002) “Diferencijuoto mokymo idėja reformuojamoje mokykloje”, Acta Paedagogica Vilnensia, 9, pp. 271–275. doi:10.15388/ActPaed.2002.09.9562.

Santrauka

Straipsnyje atskleidžiama diferencijuoto mokymo samprata, uždaviniai, būklė ir problemos dabartinėje bendrojo lavinimo mokykloje. Nurodomi sunkumai, su kuriais susiduria mokytojai, organizuodami diferencijuotą ugdymą, ir pateikiami kai kurie siūlymai, kaip juos įveikti.
PDF

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.