Atminties politika ekrane: istorinės traumos estetika filme „Izaokas“ (Isaac) (2019)
Straipsniai
Gabrielė Norkūnaitė
Tarptautinių santykių ir politikos mokslų institutas, Vilniaus universitetas
https://orcid.org/0000-0002-9134-5607
Publikuota 2023-12-28
https://doi.org/10.15388/Polit.2023.112.5
PDF
HTML

Reikšminiai žodžiai

Holokaustas
atminties aktyvizmas
atminties žemėlapio braižymas
viešoji istorija
Antrasis pasaulinis karas

Kaip cituoti

Norkūnaitė, Gabrielė. 2023. “Atminties Politika Ekrane: Istorinės Traumos Estetika Filme „Izaokas“ (Isaac) (2019)”. Politologija 112 (4): 139–162. https://doi.org/10.15388/Polit.2023.112.5.

Santrauka

Šiame straipsnyje siekiama išanalizuoti konkretų Lietuvos kino atvejį – istorinį filmą „Izaokas“ (2019). Šis filmas aktualizuoja Lietuvoje kilusias diskusijas dėl „paprastų žmonių“ laikysenos Antrojo pasaulinio karo metais ir (ne)kolaboravimo su nacistinės Vo­kietijos režimu. Naudojant emocinio įsitraukimo ir atminties aktyvizmo idėjas, tyrime aptariamas filmo potencialas įsitraukti į sudėtingos Antrojo pasaulinio karo atminties Lietuvoje formavimo procesą.

PDF
HTML
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.