Multimodal Representations of Lithuanian Brands: The Case of “Džiugas”, “Rūta” and “Pieno žvaigždės”
Lingvistikos tyrimai
Saulė Juzelėnienė
Vilniaus universiteto Kauno fakultetas
Aistė Stvolaitė
Vilniaus universiteto Kauno fakultetas
Publikuota 2023-10-12
https://doi.org/10.15388/RESPECTUS.2023.44.49.105
PDF
HTML

Kaip cituoti

Juzelėnienė, S. and Stvolaitė, A. (2023) “Multimodal Representations of Lithuanian Brands: The Case of “Džiugas”, “Rūta” and ‘Pieno žvaigždės’”, Respectus Philologicus, (44 (49), pp. 25–39. doi:10.15388/RESPECTUS.2023.44.49.105.

Santrauka

 

 

PDF
HTML
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai