Pradžia
Numeriai
Einamasis
Archyvas
Paieška
Redaktorių kolegija
Announcements
Apie
Apie žurnalą
Žurnalo politika
Recenzavimas
Registruotis
Įteikti straipsnį
Straipsnio sklaida
Kontaktai
Registruotis
Prisijungti
en
Redaktoriaus žodis
Pradžia
Numeriai
Einamasis
Archyvas
Paieška
Redaktorių kolegija
Announcements
Apie
Apie žurnalą
Žurnalo politika
Recenzavimas
Registruotis
Įteikti straipsnį
Straipsnio sklaida
Kontaktai
Registruotis
Prisijungti
en
Registruotis
Prisijungti
en
Redaktoriaus žodis
Stefanija Ališauskienė
Vytauto Didžiojo universitetas, Lietuva
Odeta Šapelytė
Vilniaus universiteto Šiaulių akademija
https://orcid.org/0000-0001-7476-6138
Publikuota 2022-12-07
PDF
Reikšminiai žodžiai
Specialusis ugdymas
Kaip cituoti
Ališauskienė, S. and Šapelytė, O. (2022) “Redaktoriaus žodis”,
Special Education
, 1(44), pp. 5–8. Available at:
https://www.zurnalai.vu.lt/special-education/article/view/30035
(Accessed: 16 September 2025).
Daugiau citavimo formatų
ACM
ACS
APA
ABNT
Chicago
Harvard
IEEE
MLA
Turabian
Vancouver
AMA
Atsisiųsti citatą
Endnote/Zotero/Mendeley (RIS)
BibTeX
Pradžia
/
Special Education
/
T 1 Nr. 44 (2022): Specialusis ugdymas
/
Redaktoriaus žodis
T 1 Nr. 44 (2022)
Redaktoriaus žodis
PDF
Atsisiuntimai
Nėra atsisiuntimų.
Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai
Stefanija Ališauskienė, Lina Miltenienė ,
Inkliuzinis ar įtraukusis ugdymas: socialinių konstruktų interpretacijos švietimo kaitos kontekste
,
Special Education: T 1 Nr. 38 (2018): Specialusis ugdymas
Stefanija Ališauskienė,
Į besimokantįjį orientuotas mokytojų ir švietimo pagalbos specialistų ugdymas, taikant personalizuotą mokymąsi
,
Special Education: T 2 Nr. 43 (2021): Specialusis ugdymas
Stefanija Ališauskienė, Julija Grigėnaitė,
Dominuojančios ugdymo prieigos vaikams, turintiems autizmo spektro sutrikimą, pradinėje mokykloje ugdyti
,
Special Education: Nr. 45-46 (2023): Specialusis ugdymas
Indrė Ungeitytė, Stefanija Ališauskienė,
Kurčiųjų ir neprigirdinčių studentų įsitraukimo į universitetines studijas galimybės: Jungtinės Karalystės patirtis
,
Special Education: T 2 Nr. 43 (2021): Specialusis ugdymas
Daiva Alifanovienė, Asta Vaitkevičienė, Odeta Šapelytė, Danutė Šarauskienė,
Stress experienced by adolescents in the context of the analysis of demographic variables
,
Special Education: T 1 Nr. 34 (2016): Specialusis ugdymas
Stefanija Ališauskienė, Irena Kaffemanienė, Algirdas Ališauskas,
Būsimųjų specialiųjų pedagogų kompetencijų įsivertinimas personalizuoto mokymosi paradigmos požiūriu
,
Special Education: T 1 Nr. 34 (2016): Specialusis ugdymas
Daiva Alifanovienė, Darius Gerulaitis, Albina Kepalaitė, Odeta Šapelytė, Asta Vaitkevičienė,
Ugdymo specialistų profesinio streso įveikos strategijų lyginamoji analizė
,
Special Education: T 2 Nr. 37 (2017): Specialusis ugdymas
×
Vartotojo vardas
*
Būtinas
Slaptažodis
*
Būtinas
Keisti slaptažodį
Palikite mane prisijungusį
Prisijungti
Neturite paskyros?
Registruokites