Daugyba kitaip pamokose itin gabiems vaikams
Straipsniai
Violeta Kravčenkienė
Kauno technologijos universitetas
Bronė Narkevičienė
Kauno technologijos universitetas
Publikuota 2018-12-20
https://doi.org/10.15388/LMR.B.2018.5
PDF

Reikšminiai žodžiai

itin gabus mokinys
mokymo diferencijavimas
matematika

Kaip cituoti

Kravčenkienė, V. and Narkevičienė, B. (2018) “Daugyba kitaip pamokose itin gabiems vaikams”, Lietuvos matematikos rinkinys, 59(B), pp. 35–39. doi:10.15388/LMR.B.2018.5.

Santrauka

Straipsnyje pristatomas itin gabių mokinių matematinio ugdymo atvejis Kauno~ m. tarpdisciplininėje ugdymo programos trečioje klasėje. Tokio ugdymo teorinis pagrindas – diferencijuoto mokymo taikymas, naudojant išorinį diferencijavimą – programa skirta viso miesto itin gabiems vaikams. Papildomi diferencijuoto mokymo aspektai: mokinių grupavimas pagal gabumų lygmenį, nestandartinio ugdymo turinio parinkimas, komandinis darbas ir individualizuotas vertinimas.

PDF

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 > >>