Mokomojo scenarijaus personalizavimas taikant kolektyvinės intelektikos metodus
Straipsniai
Inga Žilinskienė
Vilniaus universitetas
Svetlana Kubilinskienė
Švietimo informacinių technologijų centras prie Švietimo ir mokslo ministerijos
Publikuota 2012-12-20
https://doi.org/10.15388/LMR.B.2012.48
PDF

Reikšminiai žodžiai

mokomasis scenarijus
personalizavimas
mokymosi stilius
kolektyvinės intelektikos metodai
elektroninis mokymasis

Kaip cituoti

Žilinskienė I. ir Kubilinskienė S. (2012) „Mokomojo scenarijaus personalizavimas taikant kolektyvinės intelektikos metodus“, Lietuvos matematikos rinkinys, 53(B), p. 264–269. doi: 10.15388/LMR.B.2012.48.

Santrauka

Viena iš elektroninio mokymosi tyrimų sričių yra mokomojo scenarijaus (santr. MS) personalizavimas. Straipsnyje glaustai pateikiama mokomojo scenarijaus samprata, parinkti personalizavimo kriterijai, esamų mokslinių tyrimų MS personalizuoti apžvalga. Šio straipsnio tikslas – pristatyti kolektyvinės intelektikos idėja grįstą metodą šiai problemai spręsti. Pasiūlytam metodui validuoti pateikiami realizuotu algoritmu atliktų eksperimentų  rezultatai, kurie iliustruoja pasiūlyto metodo tinkamumą nagrinėjamai problemai spręsti bei aptariama skirtingų parametrų parinkimo problema.

PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai