Kokybės vertinimo metodų taikymas mokomiesiems scenarijams vertinti
Straipsniai
Eugenijus Kurilovas
Vilniaus Gedimino technikos universitetas
Inga Žilinskienė
Vilniaus universitetas
Publikuota 2011-12-15
https://doi.org/10.15388/LMR.2011.me11
PDF

Reikšminiai žodžiai

mokomųjų scenarijų kokybė
vertinimas
neraiškiųjų skaičių metodai
daugiakriterinių sprendimų analizės principai

Kaip cituoti

Kurilovas E. ir Žilinskienė I. (2011) „Kokybės vertinimo metodų taikymas mokomiesiems scenarijams vertinti“, Lietuvos matematikos rinkinys, 52(proc. LMS), p. 110–115. doi: 10.15388/LMR.2011.me11.

Santrauka

Straipsnyje yra nagrinėjamos mokomųjų scenarijų (santr. MS) kokybės vertinimo problemos. MS kokybės modeliui suformuoti yra taikomi daugiakriterinių sprendimų analizės principai. Straipsnyje yra analizuojamos kelios Europoje plačiai naudojamos MS alternatyvos. Šios alternatyvos yra vertinamos remiantis sukurtu kokybės modeliu taikant trikampio ir trapecijos neraiškiųjų skaičių metodus. Tyrimo rezultatai rodo, kad abu metodai
yra taikytini praktikoje vertinant MS alternatyvų kokybę, o juos taikant įvairioms MS alternatyvoms lyginti gaunami iš principo tie patys rezultatai.



PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai