5–8 klasių mokinių problemų sprendimų gebėjimų ugdymas „Kengūros“ vasaros stovykloje
Straipsniai
Romualdas Kašuba
Vilniaus universitetas
Regina Rudalevičienė
VšĮ Vilniaus „Versmės“ katalikiškoji gimnazija
Publikuota 2013-12-20
https://doi.org/10.15388/LMR.B.2013.22
PDF

Reikšminiai žodžiai

uždavinių siūlymo specifika
skaitinė konkretybė ir natūralių uždavinių prieinamumas
sprendimo strategija ir platesnis kontekstas

Kaip cituoti

Kašuba R. ir Rudalevičienė R. (2013) „5–8 klasių mokinių problemų sprendimų gebėjimų ugdymas ,Kengūros‘ vasaros stovykloje“, Lietuvos matematikos rinkinys, 54(B), p. 117–122. doi: 10.15388/LMR.B.2013.22.

Santrauka

Šiame straipsnyje nagrinėjami ir aptariami kai kurie uždavinių sprendimo vasaros stovyklose galimybės ir ypatumai.

PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.