Uždavinio sprendimas kaip mokslo kūrimo provaizdis
Straipsniai
Regina Rudalevičienė
Vilniaus „Ryto“ vidurinė mokykla
Romualdas Kašuba
Vilniaus universitetas
Publikuota 2012-12-20
https://doi.org/10.15388/LMR.B.2012.40
PDF

Reikšminiai žodžiai

uždavinių sprendimo etapai
natūrali mokslo teorijų raida
mokyklinė didaktika
kūrybingumo potencialas
uždavinio pateikimo estetika

Kaip cituoti

Rudalevičienė R. ir Kašuba R. (2012) „Uždavinio sprendimas kaip mokslo kūrimo provaizdis“, Lietuvos matematikos rinkinys, 53(B), p. 220–225. doi: 10.15388/LMR.B.2012.40.

Santrauka

Šiame straipsnyje nagrinėjami ir aptariami kai kurie natūralūs uždavinių sprendimo ir mokslo teorijų vystymosi panašumai.

PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.