Pradinių klasių mokinių informatikos kognityviniai gebėjimai
Straipsniai
Valentina Dagienė
Vilniaus universitetas
Simona Feiferytė
Vilniaus universitetas
Elena Sutkutė
Vilniaus universitetas
Publikuota 2014-12-20
https://doi.org/10.15388/LMR.B.2014.04
PDF

Reikšminiai žodžiai

informatika
pradinis ugdymas
kognityviniai gebėjimai
varžybos
uždavinių sprendimas

Kaip cituoti

Dagienė V., Feiferytė S. ir Sutkutė E. (2014) „Pradinių klasių mokinių informatikos kognityviniai gebėjimai“, Lietuvos matematikos rinkinys, 55(B), p. 17–22. doi: 10.15388/LMR.B.2014.04.

Santrauka

Europoje intensyviai ieškoma galimybių skatinti informatikos kaip fundamentalaus dalyko mokymą bendrojo ugdymo mokyklose, kuriamos programavimo priemonės pradinukams ir net jaunesniems. Ieškoma būdų, kaip motyvuoti vaikus programuoti. Informatikos ir informacinių technologijų konkurso Bebras mokslininkų bendruomenė ėmėsi rengti užduotis ir pradinių klasių mokiniams. Lietuvoje jau dvejus metus dalyvavo nemažai 3-iųjų ir 4-ųjų klasių mokinių. Norint toliau gerinti pradinio ugdymo mokinių informatikos kognityvinius gebėjimus, buvo imtasi tirti konkurso užduotis, mokinių sprendimus. Straipsnyje aptariami ekspertų rezultatai vertinant informatikos užduotis pradinių klasių mokiniams, analizuojami dalyvių rezultatai.

PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.