Matematikos mokymo skirtingose studijose palyginamoji analizė
Straipsniai
Svetlana Danilenko
Vilniaus Gedimino technikos universitetas
Viktoras Chadyšas
Vilniaus Gedimino technikos universitetas
Aurelija Kasparavičiūtė
Vilniaus Gedimino technikos universitetas
Publikuota 2016-12-20
https://doi.org/10.15388/LMR.B.2016.15
PDF

Reikšminiai žodžiai

tradicinės studijos
nuotolinės studijos
matematikos mokymas

Kaip cituoti

Danilenko S., Chadyšas V. ir Kasparavičiūtė A. (2016) „Matematikos mokymo skirtingose studijose palyginamoji analizė“, Lietuvos matematikos rinkinys, 57(B), p. 83–88. doi: 10.15388/LMR.B.2016.15.

Santrauka

Straipsnyje detalizuojami tradicinių ir nuotolinių studijų skirtumai. Apžvelgiami matematikos mokymo ypatumai skirtingose studijose Vilniaus Gedimino techniko universitete (VGTU) ir atliekama skirtingų studijų studentų egzaminų įvertinimų palyginamoji analizė.

PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.