Pedagogų parengtis atlikti socialinius vaidmenis
Straipsniai
Romualdas Malinauskas
Publikuota 1998-12-21
https://doi.org/10.15388/ActPaed.1998.05.9434
PDF

Reikšminiai žodžiai

mokymasis visa gyvenimą
mokytojas
mokytojų rengimas
socialiniai vaidmenys
profesiniai vaidmenys

Kaip cituoti

Malinauskas R. (1998) „Pedagogų parengtis atlikti socialinius vaidmenis“, Acta Paedagogica Vilnensia, 50, p. 75-82. doi: 10.15388/ActPaed.1998.05.9434.

Santrauka

Lietuvos švietimo reformos sąlygomis mokyklos laukia profesionalių, pasirengusių bendrauti ir bendradarbiauti mokytojų. Kuriant Lietuvoje mokymo sistemą, būtina ugdyti mokytojo poreikį nuolat mokytis ir įkvėpti kitus. Šiame straipsnyje analizuojama, kokius socialinius (profesinius) vaidmenis tobulai atlikti yra svarbiausia. Parengti pedagogą šių laikų visuomenei yra naujas ir sudėtingas uždavinys. Taip pat labai svarbūs ne egoistiniai, o altruistiniai jo socialinio aktyvumo motyvai. Tyrimo objektas – pedagogų parengtis atlikti socialinius vaidmenis. Darbo tikslas -atskleisti pedagogq parengties atlikti socialinius vaidmenis ypatumus.
PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.