Ugdymo programos įtaka sportuojančių moksleivių situaciniams socialiniams įgūdžiams
Straipsniai
Romualdas Malinauskas
Šarūnas Šniras
Publikuota 2006-12-17
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2006.17.9690
PDF

Reikšminiai žodžiai

situaciniai socialiniai įgūdžiai
ugdymo programa
sportuojantys moksleiviai

Kaip cituoti

Malinauskas R. ir Šniras Šarūnas (2006) „Ugdymo programos įtaka sportuojančių moksleivių situaciniams socialiniams įgūdžiams“, Acta Paedagogica Vilnensia, 170, p. 111-121. doi: 10.15388/ActPaed.2006.17.9690.

Santrauka

Ugdomuoju eksperimentu atskleista ugdymo programos įtaka sportuojančių moksleivių situaciniams socialiniams įgūdžiams. Eksperimento metu taikytos pedagoginio poveikio priemonės turėjo teigiamą įtaką moksleivių situaciniams įgūdžiams: mokėti atsisakyti, reaguoti į pastabas, mokėti prieštarauti, atsiprašyti, pripažinti klydus, pradėti pokalbį, mokėti pakalbėti, mokėti baigti pokalbį, paprašyti pagalbos, sakyti gerus žodžius, pasakyti, ką jauti, šių įgūdžių lygis po ugdomosios programos pakilo.
PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.