situaciniai socialiniai įgūdžiai ugdymo programa sportuojantys moksleiviai
Kaip cituoti
Malinauskas, R. and Šniras, Šarūnas (2006) “Ugdymo programos įtaka sportuojančių moksleivių situaciniams socialiniams įgūdžiams”, Acta Paedagogica Vilnensia, 17, pp. 111–121. doi:10.15388/ActPaed.2006.17.9690.
Ugdymo programos įtaka sportuojančių moksleivių situaciniams socialiniams įgūdžiams
Santrauka
Ugdomuoju eksperimentu atskleista ugdymo programos įtaka sportuojančių moksleivių situaciniams socialiniams įgūdžiams. Eksperimento metu taikytos pedagoginio poveikio priemonės turėjo teigiamą įtaką moksleivių situaciniams įgūdžiams: mokėti atsisakyti, reaguoti į pastabas, mokėti prieštarauti, atsiprašyti, pripažinti klydus, pradėti pokalbį, mokėti pakalbėti, mokėti baigti pokalbį, paprašyti pagalbos, sakyti gerus žodžius, pasakyti, ką jauti, šių įgūdžių lygis po ugdomosios programos pakilo.