Aukštesniųjų klasių moksleivių dvasingumo aspektai
Straipsniai
Vanda Aramavičiūtė
Publikuota 1998-12-21
https://doi.org/10.15388/ActPaed.1998.05.9436
PDF

Reikšminiai žodžiai

mokiniai
dvasingumas
dvasinės vertybės
vertybių ugdymas
emocinis patyrimas

Kaip cituoti

Aramavičiūtė V. (1998) „Aukštesniųjų klasių moksleivių dvasingumo aspektai“, Acta Paedagogica Vilnensia, 50, p. 93-105. doi: 10.15388/ActPaed.1998.05.9436.

Santrauka

Spartėjanti dvasinė krizė Lietuvoje ir pasaulyje skatina ugdyti dabartinės šeimos, mokyklos, visuomenės dvasingumą. Todėl šiandien itin svarbu suvokti skirtingo amžiaus mokinių esminius dvasingumo bruožus. Pagrindinis šio straipsnio tikslas – aptarti X-XI klasių mokinių požiūrį į dvasines vertybes ir praktinį jų ugdymą. Kadangi nuo asmens palankumo vertybėms ir jų prasmės pripažinimo pagrįstumo priklauso jo siekiai bei parengtis veikti, tai palankus požiūris į vertybes laikytinas ir vienu iš esminių dvasingumo rodiklių, ir jo raidos vidinių sąlygų bei būdų. Taip pat pateikiama mokinių požiūrio į emocinį patyrimą analizė.
PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės. 

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

<< < 1 2 3 4 5 > >>