Gimnazijos mokytojų mokymas
Straipsniai
Rita Dukynaite
Publikuota 2000-12-18
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2000.07.9500
PDF

Reikšminiai žodžiai

Mokytojų mokymas
gimnazija
pedagogas
mokymasis.

Kaip cituoti

Dukynaite R. (2000) „Gimnazijos mokytojų mokymas“, Acta Paedagogica Vilnensia, 70, p. 242-254. doi: 10.15388/ActPaed.2000.07.9500.

Santrauka

Lietuvos švietimo ir mokslo ministerija 1995 metais patvirtino gimnazijos koncepciją, kurioje svarbiausias vaidmuo skiriamas pedagogams: jų kvalifikacijai, kompetencijai, nuostatoms. Dokumentuose buvo paskelbta, kad gimnazijos turi įgyvendinti humanistinę demokratinę ugdymo filosofiją ir vertybių sistemą, o pedagogai turi gebėti parengti individualias mokomųjų dalykų programas ir dirbi pagal jas, sukurti lankstų ugdymo procesą, pagal moksleivių poreikius modeliuoti profilius ir jų pakraipas, garantuoti aukštą profilinio mokymo lygį, vykdyti tarptautinius projektus ar juose dalyvauti, dirbti kompiuteriu, naudotis kompiuterinėmis programomis, telekomunikacijos priemonėmis, nuolat tobulintis, siekti metodininko ar net eksperto vardo. Šiame darbelyje bandyta paanalizuoti įvairių mokslininkų darbus ar juose keliamas mintis ir idėjas, susijusias su pedagogais, jų vertybėmis, nuostatomis, taip pat, naudojantis adaptuota, suderinta su autore prof. habil. dr. D. Beresnevičienės anketa, pateikta monografijoje „Nuolatinis mokymasis Lietuvoje (psichologiniai pagrindai"), buvo atliktas nedidelis tyrimas ir paanalizuoti keturių didesnių bendrojo lavinimo mokyklų pedagogai: dviejų gimnazijų ir dviejų vidurinių mokyklų.
PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.