Švietimo tikslų transformacija į rezultatų rodiklius Lietuvos ir tarptautinėje švietimo politikoje
Straipsniai
Rimantas Želvys
Vilniaus universitetas
Rita Dukynaitė
Vilniaus universitetas
Jogaila Vaitekaitis
Vilniaus universitetas
Audronė Jakaitienė
Vilniaus universitetas
Publikuota 2020-09-01
https://doi.org/10.15388/ActPaed.44.2
PDF
HTML

Reikšminiai žodžiai

švietimo tikslai
rezultatų rodikliai
Tarptautinis penkiolikmečių tyrimas PISA
švietimo strategijos

Kaip cituoti

Želvys, R. (2020) “Švietimo tikslų transformacija į rezultatų rodiklius Lietuvos ir tarptautinėje švietimo politikoje”, Acta Paedagogica Vilnensia, 44, pp. 18–33. doi:10.15388/ActPaed.44.2.

Santrauka

Straipsnyje nagrinėjama švietimo tikslų daugialypiškumo ir jų redukavimo į išmatuojamus rodiklius problema. Aptariami klausimai, ar vis labiau įsivyraujanti orientacija vien tik į mokinių mokymosi pasiekimus, dažniausiai apsiribojant PISA tyrimo duomenimis, yra kintamo globalaus požiūrio į švietimo daugialypiškumą išraiška; kokia švietimo paskirties samprata vyrauja šiandieniame pasaulyje; ar galima kalbėti apie universalius globalaus švietimo tikslus; kokią ateities švietimo viziją projektuoja didžiausią įtaką švietimo politikai darančios tarptautinės organizacijos; kaip švietimo tikslų redukavimas į rezultatų rodiklius atsispindi Lietuvos švietimo politikoje.

PDF
HTML

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 3 > >>