Gimnazijų institucinio virsmo projektavimo procesas: veiksniai ir tendencijos
ŠVIETIMO INSTITUCIJŲ KAITA
Rita Dukynaitė
Publikuota 2010-01-01
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2010.25.3002
PDF

Reikšminiai žodžiai

gimnazija
gimnazijų institucinis virsmas
gimnazijų projektavimo proceso veiksniai
tendencijos

Kaip cituoti

Dukynaitė R. (2010) „Gimnazijų institucinio virsmo projektavimo procesas: veiksniai ir tendencijos“, Acta Paedagogica Vilnensia, 250, p. 137-149. doi: 10.15388/ActPaed.2010.25.3002.

Santrauka

Socialinių mokslų (edukologijos) daktarė
Švietimo ir mokslo ministerija
Volano g. 2/7, Vilnius
Vilniaus pedagoginio universiteto Edukologijos katedra,
Studentų g. 39, Vilnius


Straipsnyje pristatomi bendrojo lavinimo mokyklų virsmo į gimnazijas projektavimo proceso tyrimo rezultatai, analizuojamos su organizacijos paskirties kaitos procesu susijusios mokslinės įžvalgos ir dokumentai, švietimo ekspertų, pedagogų ir mokinių požiūriai. Remiantis gausia dokumentine medžiaga, proceso dalyvių vertinimais, siekiama išryškinti beveik dvidešimties metų gimnazijos projektavimo proceso veiksnius ir tendencijas.

PDF

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.