Santykis su savimi ir jo vaidmuo ugdant vyresniųjų mokinių toleranciją
Straipsniai
Andrius Sprindžiūnas
Publikuota 2016-01-17
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2001.08.9514
PDF

Reikšminiai žodžiai

Mokiniai
santykis su savimi
savęs supratimas
savigarba
autosimpatija
tolerancija

Kaip cituoti

Sprindžiūnas A. (2016) „Santykis su savimi ir jo vaidmuo ugdant vyresniųjų mokinių toleranciją“, Acta Paedagogica Vilnensia, 80, p. 75-84. doi: 10.15388/ActPaed.2001.08.9514.

Santrauka

Straipsnyje nagrinėjama asmenybės pozityvaus santykio su savimi reikšmė tolerancijos raidai. Santykio su savimi rodikliais laikant savęs supratimą, savigarbą, autosimpatiją ir kitų žmonių teigiamo požiūrio lūkestį, atskleidžiamos X-XII klasių mokinių santykio su savimi ir jų tolerancijos sampratos, emocinių išgyvenimų ir elgesio ypatumų sąsajos.
PDF

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.