edukacinė paradigma kalbų mokymas mokymo metodika rašymo įgūdžiai anglų kalba
Kaip cituoti
Žindžiuvienė, I. (2003) “Rašomosios anglų kalbos ugdymo paradigmos svarbiausios gairės”, Acta Paedagogica Vilnensia, 11, pp. 19–28. doi:10.15388/ActPaed.2003.11.9594.
Rašomosios anglų kalbos ugdymo paradigmos svarbiausios gairės
Santrauka
Straipsnyje analizuojamos rašomosios anglų kalbos mokymo problemos, jų sprendimo būdai ugdymo procese, numatomos rašomosios anglų kalbos tobulinimo perspektyvos. Apžvelgiama rašomosios anglų kalbos mokymo teorija bei svarbiausi principai. Straipsnyje pateikiami eksperimentinio tyrimo rezultatai, įrodantys rašymo anglų kalba ugdymo svarbą. Rašinių anglų kalba analizė ir rašymo užduočių rezultatų palyginimas rodo, kad, norint pasiekti gerų mokymo(si) rezultatų, mokant rašyti dėmesį reikia skirti teoriniams pagrindams ir šias žinias praktiškai įtvirtinti per pratybas, nepervertinant fragmentinio mokymo metodų. Būtina akcentuoti loginį, nuoseklų minčių reiškimo raštu būdą. Rašymo anglų kalba mokymo intensyvinimas leis moksleiviams pasirengti atlikti sudėtingas rašymo užduotis vėlesniais mokymosi etapais bei turės didelę įtaką kalbiniam ugdymui.