Neformaliojo mokymosi pripažinimas organizuojant profesinį rengimą: socialinės partnerystės aspektas
Straipsniai
Rimantas Laužackas
Lina Kaminskienė
Publikuota 2004-06-17
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2004.12.9612
PDF

Reikšminiai žodžiai

pasiūla
paklausa
koordinacinis modelis
neformalus ir savaiminis mokymasis
įgūdžių pripažinimas
kompetencijos
sertifikavimas
standartai

Kaip cituoti

Laužackas R. ir Kaminskienė L. (2004) „Neformaliojo mokymosi pripažinimas organizuojant profesinį rengimą: socialinės partnerystės aspektas“, Acta Paedagogica Vilnensia, 120, p. 19-27. doi: 10.15388/ActPaed.2004.12.9612.

Santrauka

Straipsnyje apžvelgiama švietimo ir veikslo sistemų sąveikos raida, siekiant efektyvesnio profesinio rengimo organizavimo. Diskutuojama socialinių partnerių funkcijų ir atsakomybės išplėtimo galimybės klausimu, atliekant neformaliuoju ir savaiminiu mokymusi įgytos kompetencijos vertinimą ir pripažinimą.
PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.