Vertybių ugdymo teoriniai ir praktiniai aspektai
Straipsniai
Romanas Vasiliauskas
Publikuota 2005-01-01
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2005.14.9748
PDF

Reikšminiai žodžiai

vertybė
gėrybė
vertybinės orientacijos
pažinimas
žinios
emocijos
elgesys
vertybiniai sprendimai

Kaip cituoti

Vasiliauskas R. (2005) „Vertybių ugdymo teoriniai ir praktiniai aspektai“, Acta Paedagogica Vilnensia, 14, p. 8-17. doi: 10.15388/ActPaed.2005.14.9748.

Santrauka

Straipsnyje aptariama vertybių samprata skirtingų tyrėjų požiūriu. Taip pat siekiama nustatyti vertybių vietą ugdymo proceso struktūroje. Ryškinami ir vertybių objektyvumo ir subjektyvumo aspektai, vidinių ir išorinių sąlygų įtaka jų internalizavimui, vertybių ryšiai su individo poreikiais, interesais, idealais, tikslais ir įsitikinimais.
PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.