Tėvų ir mokyklos bendradarbiavimo gairės: ką atskleidžia kritiški tėvų atsiliepimai apie ugdymo procesą
ŠVIETIMO POLITIKA IR PRAKTIKA
Gražina Čiuladienė
Antanas Valantinas
Publikuota 2016-12-27
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2016.37.10465
PDF

Reikšminiai žodžiai

bendradarbiavimas
tėvai
mokykla
kritiški atsiliepimai
Nacionalinė mokyklų vertinimo agentūra

Kaip cituoti

Čiuladienė G. ir Valantinas A. (2016) „Tėvų ir mokyklos bendradarbiavimo gairės: ką atskleidžia kritiški tėvų atsiliepimai apie ugdymo procesą“, Acta Paedagogica Vilnensia, 370, p. 45-57. doi: 10.15388/ActPaed.2016.37.10465.

Santrauka

Straipsnyje analizuojami tėvų (N = 420) kritiški atsiliepimai apie mokyklos ugdomąją veiklą. Komentarų turinio analizė leido išskirti tokius nepasitenkinimo aspektus: netinkamas mokymo organizavimas, pagalbos vaikams trūkumas, drausmės pamokoje stoka, pasiekimų ir pažangos vertinimo trūkumai. Be to, išryškėjo, kaip tėvai aiškina, jų nuomone, neefektyvaus mokymo priežastis ir kokių padarinių patiria dėl tokio ugdymo. Tyrimo duomenys pasitelkiami apibrėžti glaudesnio tėvų ir mokyklos bendradarbiavimo galimybes.

PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.