MOKYTOJO NARATYVAS MUZIKINIO UGDYMO KONTEKSTE
UGDYMO ERDVĖS: TARP ETIKOS IR ESTETIKOS
Vita Venslovaitė
Publikuota 2014-01-01
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2014.32.7386
PDF

Reikšminiai žodžiai

naratyvas
postmodernizmas
fenomenologija
naratyvinė pedagogika
muzikinis ugdymas

Kaip cituoti

Venslovaitė, V. (2014) “MOKYTOJO NARATYVAS MUZIKINIO UGDYMO KONTEKSTE”, Acta Paedagogica Vilnensia, 32, pp. 35–43. doi:10.15388/ActPaed.2014.32.7386.

Santrauka

Straipsnyje per naratyvo sklaidos analizę išryškinami naratyvo bruožai: daugiaprasmiškumas, neišbaigtumas ir svarba ugdymo procese. Naratyvas nagrinėjamas postmodernistiniu ir fenomenologiniu požiūriu, pristatomas praktinis jo ugdymo aspektas. Remiantis fenomenologinio tyrimo rezultatais naratyvas atskleidžiamas muzikinio ugdymo procese. Mokytojo naratyvas atlieka ne tik komunikacijos, žinių ir vertybių perdavimo bei muzikinės reikšmės įvardijimo funkciją, bet ir atveria ugdytiniui platų horizontą suvokti pasaulio unikalumą ir saviraiškai per muziką.

PDF

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.