Tikėjimas žmogaus ugdymo vyksme
DVASINIO UGDYMO OPTIMIZAVIMO PRIELAIDOS
Leonas Jovaiša
Publikuota 2008-01-01
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2008.20.7523
PDF

Reikšminiai žodžiai

tikėjimas
religija
religingumas
amžiaus tarpsniai
edukologija

Kaip cituoti

Jovaiša L. (2008) „Tikėjimas žmogaus ugdymo vyksme“, Acta Paedagogica Vilnensia, 20, p. 140-149. doi: 10.15388/ActPaed.2008.20.7523.

Santrauka

Profesorius socialinių mokslų (edukologijos)
habilituotas daktaras
Antakalnio g. 99–44, LT-10007 Vilnius
Tel. (8 5) 276 84 91

Straipsnyje teigiama, kad visais amžiais religinis tikėjimas, lydėjęs žmonių veiklą, džiaugsmus, rūpesčius, galias, negalias, mirtį, šiandien patiria visuomenės atotrūkį ir priešpriešą. Tam įtaką daro vadinamasis žinių amžius, globalizacija, sekuliarizuota socialinė ir kultūrinė aplinka. Jaunimas sunkiai geba suvokti dvasines vertybes. Šiame straipsnyje ieškoma būdų, kaip pakeisti tikėjimui blogą įtaką darančius veiksnius. Tarp jų nagrinėjami psichologiniai, antropogoginiai ir praktiniai krikščioniško tikėjimo ugdymo būdai, tikėjimo atkūrimas. Tai – sudėtinga problema.

PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.