Ugdymo praktikologijos klausimu
PROFESORIAUS LEONO JOVAIŠOS INDĖLIS Į UGDYMO MOKSLĄ
Leonas Jovaiša
Publikuota 2010-01-01
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2010.25.3012
PDF

Reikšminiai žodžiai

ugdymo praktika
stebėjimas
trūkumas
aiškinimas
taisymas
kalbėjimas
veikla
santykiai

Kaip cituoti

Jovaiša L. (2010) „Ugdymo praktikologijos klausimu“, Acta Paedagogica Vilnensia, 250, p. 9-18. doi: 10.15388/ActPaed.2010.25.3012.

Santrauka

Socialinių mokslų (edukologijos)
habilituotas daktaras profesorius
Antakalnio g. 99–44
LT-10218 Vilnius 40
Tel. (58) 2 76 84 91


Ugdymo praktikologija iki šiol nenagrinėta kaip mokslinė disciplina. O ekonomistai ir sociologai jau seniai gilinasi į praktikologijos problemas. Ugdymo mokslui svarbu tirti ne tik žinių vaidmenį intelekto brandai, darbo veiksmų plėtotei, bet ir praktikos vietą visybinės asmenybės tapsmui, naujų žinių plėtraii. Todėl straipsnyje ieškoma pagrindinių veiksnių, kuriais praktika gali būti natūralia intelekto, valios ir jausmų, pasaulėžiūros, santykių ir darbo sėkmės ugdytoja.

PDF

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.