Humaniškumo ugdymo tendencijos Lietuvos pedagogikoje (XIX a. pabaiga - XX a. vidurys)
Straipsniai
Rima Bakutytė
Publikuota 1997-12-20
https://doi.org/10.15388/ActPaed.1997.04.9405
PDF

Reikšminiai žodžiai

pedagogikos istorija
humaniškumas
humaniškumo ugdymas
dorinis ugdymas
ugdymo metodai

Kaip cituoti

Bakutytė, R. (1997) “Humaniškumo ugdymo tendencijos Lietuvos pedagogikoje (XIX a. pabaiga - XX a. vidurys)”, Acta Paedagogica Vilnensia, 4, pp. 31–43. doi:10.15388/ActPaed.1997.04.9405.

Santrauka

Straipsnyje aptarimos humaniškumo ugdymo tendencijos XIX a. pabaigoje – XX a. viduryje. Siekiant geriau suprasti humaniškumo ugdymo teorinius pagrindus, pravartu plačiau aptarti šio laikotarpio pedagoginių tyrinėjimų bendruosius ypatumus, išsiaiškinti pedagogų požiūrį į žmoniškumo (tuo metu vartojama kaip tik ši sąvoka) turinį, vietą bei svarbą, išryškinti kai kuriuos principus, veiksnius, priemones bei metodus, kurie galėtų būti reikšmingi ir šiandien.
PDF

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.