Socialinio darbo specialistų rengimas: skirtingi modeliai ir galimybės Lietuvai
Straipsniai
Jolita Buzaitytė-Kašalynienė
Publikuota 2016-01-17
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2002.09.9546
PDF

Reikšminiai žodžiai

Socialinio darbo specialistai
švietimo modeliai
studijų programos
kvalifikaciniai reikalavimai
profesiniai standartai.

Kaip cituoti

Buzaitytė-Kašalynienė J. (2016) „Socialinio darbo specialistų rengimas: skirtingi modeliai ir galimybės Lietuvai“, Acta Paedagogica Vilnensia, 90, p. 101-118. doi: 10.15388/ActPaed.2002.09.9546.

Santrauka

Straipsnyje aptariamas Lietuvos socialinio darbo specialistų rengimo modelis lyginant su Vokietijos ir Jungtinių Amerikos Valstijų modeliais. Lyginamosios analizės metodu išnagrinėtos socialinių darbuotojų, socialinių pedagogų rengimo programos ir kvalifikaciniai reikalavimai, profesiniai standartai, stengiantis išskirti egzistuojančius šių šalių specialistų rengimo panašumus ir skirtumus. Taip pat aptariamos Lietuvos aukštesniųjų, aukštųjų ir universitetinių socialinio darbo, socialinės pedagogikos ir socialinės edukologijos studijų programos lyginant su Laikinaisiais socialinių pedagogų kvalifikaciniais reikalavimais. Įvairių dokumentų: mokslo ir mokymo institucijų studijų programų, kvalifikacinių reikalavimų, profesinių standartų, studijų lygmenų analizė ir pokalbiai su ekspertais padėjo atskleisti Lietuvos, Vokietijos ir JAV socialinių darbuotojų ir socialinių pedagogų rengimo modelius, išryškinti jų ypatumus.
PDF

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės. 

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai