Mokytojų poreikio prognozė
Informacijos ir komunikacijos technologijos
Tomas Petkus
Olga Kurasova
Ilona Ciunel
Publikuota 2016-01-11
https://doi.org/10.15388/Im.2015.72.9225
PDF

Reikšminiai žodžiai

mokytojų poreikis
mokytojų trūkumas
mokytojų vidutinio amžiaus didėjimas
naujų mokytojų rengimas
valstybės mokytojų rengimo finansavimas

Kaip cituoti

Petkus T., Kurasova O. ir Ciunel I. (2016) „Mokytojų poreikio prognozė“, Informacijos mokslai, 720, p. 130-138. doi: 10.15388/Im.2015.72.9225.

Santrauka

Straipsnyje pateikiama mokytojų poreikio prognozė iki 2024 metų. Atrenkami mokytojų poreikio prognozei poveikį darantys kriterijai. Nurodoma, kaip prognozuojamas moksleivių skaičius, atsižvelgiant į vaikų gimstamumą, ikimokyklinio amžiaus vaikų skaičių bei moksleivių pokytį pereinant iš žemesnės į aukštesnę klasę. Nagrinėjamas mokytojų amžiaus pasiskirstymas, darantis poveikį mokytojų skaičiaus prognozei. Įvertinami naujai rengiamų mokytojų skaičiai. Mokytojų poreikis (perteklius ar trūkumas) apskaičiuojamas įvertinus prognozuojamus moksleivių skaičius, mokytojų amžių, mokytojų rengimo programas baigsiančių absolventų skaičius. Nustatyta, kada pritrūks fizikos, matematikos, rusų kalbos, chemijos, informacinių technologijų ir kitų bendrųjų mokomųjų dalykų mokytojų.

PDF

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.