Precedent texts in advertisements
Straipsniai
Daiva Aliūkaitė
Vilniaus universitetas
Simona Amankevičiūtė
Vilniaus universitetas
Publikuota 2009-10-25
https://doi.org/10.15388/LK.2009.22874
PDF

Reikšminiai žodžiai

nėra

Kaip cituoti

Aliūkaitė D. ir Amankevičiūtė S. (2009) „Precedent texts in advertisements“, Lietuvių kalba, (3), p. 1-24. doi: 10.15388/LK.2009.22874.

Santrauka

Šio straipsnio objektas – precedentiniai tekstai reklamoje. Precedentinis tekstas apibrėžiamas kaip aksiologinis ženklas, funkcionuojantis semiotinėje kultūros erdvėje, įvedamas į tekstą paminint autoriaus ar personažo vardą, kūrinio pavadinimą ar kūrinį cituojant. Laikomasi požiūrio, kad reklama – tai kreolinis tekstas, sudarytas iš verbalinių bei vizualinių komunikacijos komponentų. Tokia nuostata implikuoja kitų tekstų, t. y. precedentinių tekstų, galimybę reklamos tekste.
PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.