Precedent texts in advertisements
Straipsniai
Daiva Aliūkaitė
Vilniaus universitetas
Simona Amankevičiūtė
Vilniaus universitetas
Publikuota 2009-10-25
https://doi.org/10.15388/LK.2009.22874
PDF

Reikšminiai žodžiai

nėra

Kaip cituoti

Aliūkaitė, D. and Amankevičiūtė, S. (2009) “Precedent texts in advertisements”, Lietuvių kalba, (3), pp. 1–24. doi:10.15388/LK.2009.22874.

Santrauka

Šio straipsnio objektas – precedentiniai tekstai reklamoje. Precedentinis tekstas apibrėžiamas kaip aksiologinis ženklas, funkcionuojantis semiotinėje kultūros erdvėje, įvedamas į tekstą paminint autoriaus ar personažo vardą, kūrinio pavadinimą ar kūrinį cituojant. Laikomasi požiūrio, kad reklama – tai kreolinis tekstas, sudarytas iš verbalinių bei vizualinių komunikacijos komponentų. Tokia nuostata implikuoja kitų tekstų, t. y. precedentinių tekstų, galimybę reklamos tekste.
PDF

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.