Diagnostinio testo matematinio modelio taikymas vertinant studentų aerobinį pajėgumą
Straipsniai
Natalja Kosareva
Vilniaus Gedimino technikos universitetas
Aleksandras Krylovas
Mykolo Romerio universitetas
Povilas Tamošauskas
Vilniaus Gedimino technikos universitetas
Stanislavas Dadelo
Vilniaus Gedimino technikos universitetas
Publikuota 2010-12-21
https://doi.org/10.15388/LMR.2010.50
PDF

Reikšminiai žodžiai

užduoties sprendimo teorija
diagnostinis operatorius
entropijos funkcija
maksimalus deguonies sunaudojimas
matematinis modeliavimas

Kaip cituoti

Kosareva N., Krylovas A., Tamošauskas P. ir Dadelo S. (2010) „Diagnostinio testo matematinio modelio taikymas vertinant studentų aerobinį pajėgumą“, Lietuvos matematikos rinkinys, 51(proc. LMS), p. 273–278. doi: 10.15388/LMR.2010.50.

Santrauka

Šiame darbe autorių anksčiau pasiūlytas diagnostinio testo modelis pritaikytas konstruojant testą, skirtą įvertinti pirmo kurso studentų vaikinų aerobinį pajėgumą. Atliktas pilotinis tyrimas, kuris rodo, kaip iš dvireikšmių diagnostinių operatorių sudaryti informatyviausią testą, pritaikytą duotai tiriamųjų grupei. Atliekama kalibravimo procedūra – pagal esamus empirinius duomenis parenkami modelio parametrai, po to iš skirtingų diagnostinių operatorių išrenkamas tinkamiausias. Pagal siūlomą metodiką skaičiuojamas testo rezultato tikimybinis skirstinys ir testo teikiamos informacijos kiekis. Testo rezultatas – tiriamųjų norminis įvertinimas latentinio kintamojo (aerobinio pajėgumo VO2max) atžvilgiu. Didžiausio tikėtinumo metodu gaunamas maksimalaus deguonies sunaudojimo (VO2max) įvertis. Siūlomo mišraus modelio rezultatai yra tikslesni atliekant aerobinio pajėgumo norminį vertinimą.

PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 3 > >>