Informacinių ir komunikacinių technologijų mokymo modelis pradiniam ir specialiajam ugdymui
Straipsniai
Valentina Dagienė
Institute of Mathematics and Informatics image/svg+xml
Eglė Jasutienė
Institute of Mathematics and Informatics image/svg+xml
Tatjana Jevsikova
Institute of Mathematics and Informatics image/svg+xml
Lina Zajančkauskienė
Institute of Mathematics and Informatics image/svg+xml
Inga Žilinskienė
Institute of Mathematics and Informatics image/svg+xml
Publikuota 2007-12-20
https://doi.org/10.15388/LMR.2007.19913
PDF

Reikšminiai žodžiai

nuotolinis mokymosi kursas
pradinis ir specialusis ugdymas
mokytojo kompetencija
informacinės ir komunikacinės technologijos

Kaip cituoti

Dagienė, V. (2007) „Informacinių ir komunikacinių technologijų mokymo modelis pradiniam ir specialiajam ugdymui“, Lietuvos matematikos rinkinys, 47(spec.), p. 161–167. doi:10.15388/LMR.2007.19913.

Santrauka

Lietuvos švietimo strateginėse nuostatose pabrėžiama, kad dabartis mokytojo profesijai kelia iš esmės naujus socialinius, pedagoginius ir dalykinius reikalavimus, tam būtini geri informaciniai ir komunikaciniai įgūdžiai. Todėl mokytojams reikia talkinti, teikti ugdymui aktualia medžiagą, sudaryti sąlygas mokytis naujausių dalykų. Vienas iš būdų tai pasiekti – nuotolinis mokymasis. Straipsnyje aptariamos nuotolinio mokymosi kurso pradinio ir specialiojo ugdymo pedagogams projektavimo problemos. Nagrinėjamas nuotolinio mokymosi kurso modelis: tikslai, turinys, įgyvendinimo kriterijai. Straipsnyje naudojami lyginamosios analizės, mokslinių darbų sintezės metodai.

PDF

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 3 4 > >>