Socialines paslaugas teikiančių įstaigų išorinė komunikacija COVID-19 pandemijos laikotarpiu
Straipsniai
Eglė Šumskienė
Vilniaus universitetas
https://orcid.org/0000-0002-8645-5748
Sigita Banevičiūtė - Čirgelienė
Vilniaus Universitetas
https://orcid.org/0000-0002-2066-7342
Publikuota 2022-12-30
https://doi.org/10.15388/STEPP.2022.44
PDF
HTML

Reikšminiai žodžiai

krizinė komunikacija
karantinas
COVID-19
socialinės paslaugos

Kaip cituoti

Šumskienė, E., & Banevičiūtė - Čirgelienė, S. (2022). Socialines paslaugas teikiančių įstaigų išorinė komunikacija COVID-19 pandemijos laikotarpiu. Socialinė Teorija, Empirija, Politika Ir Praktika, 25, 22-36. https://doi.org/10.15388/STEPP.2022.44

Santrauka

 

Komunikacija krizių metu socialines paslaugas teikiančiose organizacijose aktuali, bet mažai tirta tema. Susiduriant su išorinėmis grėsmėmis didėja efektyvios komunikacijos poreikis, keičiasi darbo pobūdis, todėl svarbu analizuoti, kaip šios organizacijos buvo pasirengusios ir prisitaikė prie įprastą realybę pakeitusios situacijos.

Straipsnio tikslas – ištirti, kaip krizės akivaizdoje vyko dienos centrų ir stacionarios globos įstaigų išorinė komunikacija interneto svetainėse ir socialiniuose tinkluose.

Tyrimo metu analizuota 387 organizacijų išorinė komunikacija atskleidė atsakomybę kovojant su melaginga informacija, nuoseklios, aiškios informacijos poreikį, identifikavo išorinės komunikacijos įgūdžių spragas socialinių paslaugų įstaigose, dėl kurių nesugebėta suformuoti atsvaros melagingoms naujienoms, kėlusioms grėsmę visuomenės sveikatai ir saugumui.

PDF
HTML

Atsisiuntimai

Nėra atsisiuntimų.

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 > >>