Pedagogikos istorijos tyrimai Lietuvoje: „Acta Paedagogica Vilnensia“ publikacijų analizė
PEDAGOGIKOS ISTORIJA IR ŠIANDIENA
Irena Stonkuvienė
Publikuota 2016-12-27
https://doi.org/10.15388/ActPaed.2016.37.10472
PDF

Reikšminiai žodžiai

pedagogikos istorija
„Acta Paedagogica Vilnensia“
mokslinės publikacijos

Kaip cituoti

Stonkuvienė I. (2016) „Pedagogikos istorijos tyrimai Lietuvoje: ,Acta Paedagogica Vilnensia‘ publikacijų analizė“, Acta Paedagogica Vilnensia, 370, p. 134-142. doi: 10.15388/ActPaed.2016.37.10472.

Santrauka

Straipsnyje nagrinėjama, kiek ir kaip pedagogikos istorijos idėjos atsispindi žurnalo „Acta Paedagogica Vilnensia“ publikacijose. Taikant content analizės metodą, aptariamas pedagogikos istorijos publikacijų turinys, jo kaitos tendencijos, metodologinės prieigos. Nustatyta, kad pedagogikos istorijos publikacijų tolydžio mąžta. Sunku pasakyti, ar šią tendenciją lemia mažėjantis pedagogikos istorijos populiarumas, ar tai, kad Lietuvoje taip ir nesusiformavo stipri pedagogikos istorijos mokykla, ne tik istoriniu aspektu analizuojanti įvairius ugdymo klausimus, bet ir svarstanti savo pačios kaip mokslo teorines ir metodologines prieigas, aptarianti tyrimų metodus ir kita.

PDF
Kūrybinių bendrijų licencija

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.0 tarptautinę licenciją.

Susipažinkite su autorių teisėmis žurnalo politikoje skiltyje Autorių teisės. 

Skaitomiausi šio autoriaus(ų) straipsniai

1 2 > >>